Ga naar inhoud

Google Toolbar !? Source Code


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben al een tijdje bezig om een toolbar te maken voor internet explorer 5.5 of hoger en heb al een aantal dingen uitgevonden zoals een button toevoegen via het register. Maar wat ik wil is net als google een een input field (keywords) met daarom heen een action form naar bijv index.php en een submit knop. Maar zoals je misschien ziet ik ben alleen een webdesigner en weet niet hoe ik dit voor elkaar krijg. Zou iemand mij kunnen helpen om een toolbar te maken die andere kunnen downloaden. Met Vriendelijke Groet, Martijn
Link naar reactie
w.roosenburg die link had ik al en dat is het enigste wat ik tot nu toe kon maken. Maar wat ik niet kan maken is een input field en een submit knop. Zou iemand dat kunnen maken of weet iemand waar ik de source code kan krijgen. deze[b:d7649fe593] html code <form method="post" action="index.php"> <input type="text" name="keywords"> <input type="submit" name="Submit" value="Search"> </form> [/b:d7649fe593] zou ik willen gebruiken als toolbar in IE5.5+ Zo moet het er ongveer uitzien M
Link naar reactie
Ok deze dan: [url]http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/shellcc/platform/CommCtls/FAQ/ietoolbar.asp[/url] Misschien ook niet helemaal wat je precies wilt, maar verwacht niet dat alles letterlijk erin staat. Het search fieldje is ook een "embedded control" en alle componenten zul je d.m.v. COM componenten die ms aanbied (interfaces) dus moeten programmeren. Dus waarschijnlijk wordt dat VB i.c.m. COM. Let op, dit is niet even makkelijk te programmeren! Je zult zelf documentatie moeten doorspitten en veel lezen. Verwacht ook niet dat MS alles wat jij wilt in hapklare source voor je klaar heeft staan! Goede programmeerkennis hiervoor is noodzakelijk en ook zul je bekend moeten zijn met de Windows API. Waarschijnlijk is het makkelijker voor jou om naar third-party software te zoeken die dit soort dingen voor jou regelen en dat jij alleen maar aan hoeft te geven wat jij wilt en het programmeren zelf aan de software overlaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...