Ga naar inhoud

[b]exporteren vanuit interbase[/b]


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb het volgende probleem. Ik maak gebruik van een programma dat gebruik maakt van interbase. Vanuit het programma heb ik niet de mogelijkheid om bestanden te exporteren. Daarom ben ik op zoek naar een tool waarmee ik interbase kan benaderen en kan exporteren. Ik heb op borland gekeken maar helaas. Daarnaast geeft de heldpdesk van borland ook niet thuis. Weet iemand een goede oplossing
Link naar reactie
[quote:415ecdf0f0="beheer30"]Hallo, Ik heb het volgende probleem. Ik maak gebruik van een programma dat gebruik maakt van interbase. Vanuit het programma heb ik niet de mogelijkheid om bestanden te exporteren. Daarom ben ik op zoek naar een tool waarmee ik interbase kan benaderen en kan exporteren. [/quote:415ecdf0f0] "bestanden exporteren"?? Verklaar je nader... Bedoel je de database backuppen? Of gegevens uit de database ophalen en deze gestructureerd in een bestand opslaan? [quote:415ecdf0f0="beheer30"]Ik heb op borland gekeken maar helaas. Daarnaast geeft de heldpdesk van borland ook niet thuis. Weet iemand een goede oplossing[/quote:415ecdf0f0]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...