Ga naar inhoud

[Delphi] Plugin forms.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb op [url]http://dll-form.truth4all.org/[/url] een klein probleem beschreven wat ik momenteel probeer op te lossen. (in het Engels omdat ik deze vraag ook op een engels-talig forum heb gesteld.) Wat ik wil is vrij eenvoudig en waarschijnlijk heeft hier iemand al een oplossing ervoor. Zo niet, wel de code is sowieso vrij interessant voor Delphi-ontwikkelaars. ;) Ik heb 1 applicatie en 3 DLLs. In deze DLLs bevinden zich diverse forms die ik wil tonen op een panel in mijn applicatie. Ik kan hierbij geen gebruik maken van packages omdat dit te veel overhead genereert voor de gebruikers. Ik kan ook geen ActiveForms gebruiken omdat ik dan te afhankelijk word van de registry. Het geheel moet zich echter gedragen alsof de forms gewoon meegebouwd zijn met de applicatie. [i:03b40ffe9a]Ik heb al een geheel dat vrij goed werkt.[/i:03b40ffe9a] Maar er zijn enkele kleine mankementjes die nog opgelost moeten worden en omdat ik wat tijdgebrek begin te krijgen stel ik de vraag ook maar even hier... Voor wie geinteresseerd is, lees de vraag op bovenstaande website en probeer de laatste issues op te lossen. :) Dit lijkt mij een aardige uitdaging.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...