Ga naar inhoud

OLE


anoniem

Aanbevolen berichten

Goeiendag allemaal, Ik heb een listview waar ik bestanden van mijn harddisk heb staan... en een ole... als je dus op een item in de listview klikt, dan deze code: [code:1:ffe35fb63f] Private Sub listfiles_Click() Dim directory As String Dim File As String directory = Label13 File = Label12 'Browser.OLE1.CreateLink "D:\Documenten\School Nijmegen\S7\Week 5 en 6\ONV--27_Bestektekening.dwg" End Sub[/code:1:ffe35fb63f] Ik heb in de ole ingesteld dat je als viewer het document kunt zien in de ole, dus als je op een word document klikt, zie je het document in de ole als viewer. Maar als ik een Autocad file klik (*.dwg) dan zie je de tekening in de viewer, maar opent hij ook het bestand in het programma Autocad. Maar hij moet het programma helemaal niet openen. En bij bijvoorbeeld bij een word document doet hij het goed, dan laat hij alleen het word document in de ole zien... en opent hij dus niet word. waar ligt dat aan, dat hij bij de autocad bestanden ook het programma opent, ligt dat misschien aan de class? hoe kan ik dat voorkomen... misschien iets programmeren via VBA ofzo? Alvast bedankt voor alle reacties
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...