Ga naar inhoud

VB controls verdwenen! Volgens mij spookt het in mijn PC...


anoniem

Aanbevolen berichten

Een paar dagen geleden heb ik in VB.NET een applicatie gemaakt die gebruik maakt van een Excel worksheet en WebBrowser. Nu is ineens de hele control van Excel verdwenen en wil VB.NET het programma dus niet meer compileren. Bovendien kan ik bepaalde dingen van het object Webbrowser niet meer gebruiken. Ik kan nog wel doen: axWebBrowser1.Navigate ...... Maar bijvoorbeeld niet: axWebBrowser1.Document.Links.Length of... axWebBrowser1.Document.Links(x).href Heeft iemand een iedee over hoe dit kan? Ik heb het idee dat Visual Studio.NET hier iets mee te maken heeft.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik weet niet op ik je helpen kan, maar ik probeer het toch even. Ik werk zelf niet meer met VB of VB net, maar vroeger in VB, had je de mogelijkheid om bepaalde controls aan een project te koppelen. Zie het als het koppelen van libraries aan je project. Als je bepaalde controls had uitgeschakeld, wou het gebeuren dat je helemaal niets van die controls meer in je project kon gebruiken. Veel succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...