Ga naar inhoud

Boek over C++


anoniem

Aanbevolen berichten

Op school krijgen we nu les in C++, maar dit is uit een dictaat dat ik niet echt fantastisch vind en dus wil ik er een boek bij kopen. Ik heb sinds begin dit jaar les in C++ (Borland Builder 5) en we zijn nog niet veel verder dan wat getallen op en aftellen en vermenigvuldigen. Wel heb ik al ong 3 jaar ervaring met VB6. Ik ben dus op zoek naar een boek dat me vooral helpt met de verstap van VB naar C++. En het liefst geen boek dat MS Visual C++ gebruikt, want ik gebruik de Borland Builder. Wie kan me aan een goed boek helpen? Prijs maakt niet zoveel uit. Daar is me studiefinanciering voor. :P
Link naar reactie
[quote:ed60f7cfab="Sjoerd Boerhout"]Op school krijgen we nu les in C++, maar dit is uit een dictaat dat ik niet echt fantastisch vind en dus wil ik er een boek bij kopen. Ik heb sinds begin dit jaar les in C++ (Borland Builder 5) en we zijn nog niet veel verder dan wat getallen op en aftellen en vermenigvuldigen. Wel heb ik al ong 3 jaar ervaring met VB6. Ik ben dus op zoek naar een boek dat me vooral helpt met de verstap van VB naar C++. En het liefst geen boek dat MS Visual C++ gebruikt, want ik gebruik de Borland Builder. Wie kan me aan een goed boek helpen? [/quote:ed60f7cfab] [url=http://www.mindview.net/Books/TICPP/ThinkingInCPP2e.html]Thinking in C++ 2nd Edition by Bruce Eckel[/url] (untested) :wink: [url=http://www.pearsoneducation.nl/php3/boek1test.html?isbn=9043002313]De programmeertaal C++ / Bjorne Stroustrup / Addison Wesley[/url] (untested) :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...