Ga naar inhoud

Onderseteuning.Net in Visual Studio + Visual Basic Pro?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb Visual Basic Pro. Ik wilde het .net terrarium installeren (ooit uit de ct, bouw uw eigen bug) maar hij zij dat ik eerst framework sdk moest installeren. Ik heb ook Visual Studio Enterprise edition. Zit hier wel de juiste ondersteuning bij? en kan ik deze naast elkaar installeren (VB Pro en VS enterprise)? (Hij zegt namelijk iets over of ik dat wel wil doen en dat dat m'n programma kan breaken)
Link naar reactie
[quote:b3b1fd427e="sdk"]Ik heb Visual Basic [b:b3b1fd427e][i:b3b1fd427e]6[/i:b3b1fd427e][/b:b3b1fd427e] Pro. Ik wilde het .net terrarium installeren (ooit uit de ct, bouw uw eigen bug) maar hij zij dat ik eerst framework sdk moest installeren. Ik heb ook Visual Studio Enterprise edition. Zit hier wel de juiste ondersteuning bij? en kan ik deze naast elkaar installeren (VB[b:b3b1fd427e][i:b3b1fd427e]6[/i:b3b1fd427e][/b:b3b1fd427e] Pro en VS enterprise)? (Hij zegt namelijk iets over of ik dat wel wil doen en dat dat m'n programma kan breaken)[/quote:b3b1fd427e] tsja.. misschien [b:b3b1fd427e].NET[/b:b3b1fd427e] framework sdk installeren?
Link naar reactie
[quote:2599d1cfbc="sdk"]ummm heeft het nu zin om visual studio te installeren (ik heb het er voor bv pro weleens opgehad en toen zat er fox pro c++ en visual interdev bij.) [/quote:2599d1cfbc] Als je alleen Visual Basic 6 nodig hebt, dan heb je FoxPro, C++, Visual Interdev, etc. niet nodig. Dus die hoef je dan ook niet te installeren. Maar uh, met Visual Basic 6 kun je geen Visual Basic .NET applicaties maken. Voorzover ik weet zou je Visual Basic .NET naast Visual Basic 6 moeten kunnen installeren. [quote:2599d1cfbc="sdk"]Heeft 1 van deze programma's ook de juiste ondersteuning of moet ik perse de frameworks installeren?[/quote:2599d1cfbc] Alle applicaties in Visual Studio 6 ondersteunen het .NET principe niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...