Ga naar inhoud

vb 6.0?


anoniem

Aanbevolen berichten

wie helpt mij ik ben een gebruikers registratie aan het maken maar ik kan het niet voor mekaar krijgen!!!!! ik heb schijnbaar een ongeldige waarde ingevoerd!??! "zie hier beneden Private Sub zllnr_Change() ' De record zoeken die overeenkomt met het besturingselement Me.RecordsetClone.FindFirst "[llnummer] = " & Me![zllnr] Me.Bookmark = Me.RecordsetClone.Bookmark Me.znaam = naam [color=red:73a0bc9a53]Me.znaam.Column(0) = naam[/color:73a0bc9a53] Me.znaam.Column(1) = zllnr ' Me.znaam bestaat uit twee waarden nl naam en llnummer alleen naam ' wordt gevuld hoe op te lossen zie query die 2 waarden opvraagt. End Sub als je meer info wilt kan ik het hele bestand wel zenden! :o
Link naar reactie
Ik zou eens kijken naar de definitie van de variabele naam. Die zou wel eens incompatible kunnen zijn met de Column property van je znaam control (ik weet niet welke control dit is, dus kan ik ook het niet zelf opzoeken). Bovendien, je zet de hele znaam control op de waarde van naam, en vervolgens ook de Column(0) property van deze control?? Ben Lankamp.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...