Ga naar inhoud

For Output As #1 Print...


anoniem

Aanbevolen berichten

[code:1:efa1112760]Private Sub Command7_Click() Dim T As String Open Text12.Text For Output As #1 Print #1, "Cookie=" & T & Text7.Text & T & "" Print #1, "PassportTicket=" & T & Text8.Text & T & "" Print #1, "PassportProfile=" & T & Text9.Text & T & "" Close #1 End Sub[/code:1:efa1112760] Ik wil deze info in een bestandje zetten, dat gaat prima, maar de informatie die er al in staat wordt verwijdert uiteraard, ik wil eigenlijk alleen maar die drie dingen veranderen, hoe schrijf of "Print" ik het weg zonder dat de andere info daarin verwijdert wordt? maar alleen hetgene wat ik wil vervangen? thx
Link naar reactie
[quote:e6858f4f84="webagent"][code:1:e6858f4f84]Private Sub Command7_Click() Dim T As String Open Text12.Text For Output As #1 Print #1, "Cookie=" & T & Text7.Text & T & "" Print #1, "PassportTicket=" & T & Text8.Text & T & "" Print #1, "PassportProfile=" & T & Text9.Text & T & "" Close #1 End Sub[/code:1:e6858f4f84] Ik wil deze info in een bestandje zetten, dat gaat prima, maar de informatie die er al in staat wordt verwijdert uiteraard, ik wil eigenlijk alleen maar die drie dingen veranderen, hoe schrijf of "Print" ik het weg zonder dat de andere info daarin verwijdert wordt? maar alleen hetgene wat ik wil vervangen? [/quote:e6858f4f84] Wel eens van INI-bestanden gehoord? [b:e6858f4f84]EDIT[/b:e6858f4f84]: met de bijbehorende API's natuurlijk... GetPrivateProfileInt GetPrivateProfileSection GetPrivateProfileSectionNames GetPrivateProfileString GetPrivateProfileStruct [url=http://www.google.nl/search?q=ini+visual+basic]Google search[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...