Ga naar inhoud

VB6 x = shell > net send


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:fa737fb01b="h4xX0r"][quote:fa737fb01b="raptor86"]nee, alleen op deze zover ik weet. hoe doe ik dat? fine tunen? of weet je zo al waar het probleem ongeveer ligt?[/quote:fa737fb01b] Legio mogelijkheden.... Alle pc's hetzelfde protocol? Heb je jezelf een eigen (interne) IP-adres gegeven? Netbios over TCP/IP? Bij netwerk eigenschappen van de netwerkkaart een vaste snelheid opgegeven i.p.v. autodetect? Het kopieren van bestanden van de ene PC naar die van jou (of andersom) gaat redelijk vlot? Wat is het resultaat als je "NET VIEW" intypt op de dos-prompt? Welk Operating system? etc, etc. Volgens mij is dit wel een veelvoorkomend probleem...[/quote:fa737fb01b] -zelfde protocol -DHCP -niet dat ik weet -maakt dat ook uit om bestanden op je eigen pc te bekijken? daar is ie namelijk ook langzaam mee sinds netwerk (alhoewel hij dat niet meer doet als ik de netwerk kaart uitschakel) -ja, dat gaat wel vlot -net view: [code:1:fa737fb01b] Servernaam Opmerking ------------------------------------------------------------------------------- \\BOYS Onze PC De opdracht is voltooid. [/code:1:fa737fb01b] -OS: XP home op één, 95 op ander [quote:fa737fb01b]www.allapi.net[/quote:fa737fb01b] k tnx:)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...