Ga naar inhoud

[access] zoeken probleem


Aanbevolen berichten

Hallo Ik zit met het volgende probleem in access : ik heb een formulier gemaakt en als je dan op een knop drukt verschijnt het zoeken en vervangen venster, nou kun je daar op de optie "zoeken zoals weergeven" drukken. Nu zou ik deze optie standaard aangevinkt willen hebben bij het openen van het formulier of al bij het openen van de database. Weet iemand hoe je dit kunt doen, met bijvoorbeeld een vba code of dat je het anders moet doen?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Volgens mij kun je gewoon Sendkeys gebruiken. Bv Sendkeys "{tab 3} (space)" of zoiets. Zie hulp online: Aanvullende informatie De actie MenuopdrachtUitvoeren (DoMenuItem) heeft hetzelfde resultaat als wanneer u klikt op de opgegeven opdracht in een Microsoft Access-menu. Het dialoogvenster dat eventueel wordt weergegeven wanneer u op een bepaalde opdracht klikt, wordt ook weergegeven als u de actie MenuopdrachtUitvoeren (DoMenuItem) gebruikt. U kunt met de actie ToetsenVerzenden (SendKeys) de benodigde gegevens in het dialoogvenster invoeren. Groetjes, Martin :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...