Ga naar inhoud

MSG box in een string


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben bezeg met een programma die je naar iemand moet opsturen via MSN en dan kan je wat onschadelijke grapjes uithalen. dit worden de opties: 1. website bij hem openen 2. messageboxen bij hem tevoorschijn laten komen. dus 2 opties zoals je ken zien , maar nu zit ik met een probleem. Ik wil ze zeg maar in een string. ik had deze code al geprobeerd: [code:1:3c4038e874] Dim messagebox As String ElseIf InStr(1, bstrMsgText, "!msgbox=") Then messagebox = Mid(bstrMsgText, 7) MsgBox = messagebox pfEnableDefault = False pIMSession.sendtext header, sendtext, MMSGTYPE_ALL_RESULTS [/code:1:3c4038e874] ik heb dat ontextreceived geval ook al, maar deze code doet het niet. Hetzelfde met die webpagina. Kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
Welk ontextreceived geval? Wat is de volledige code (ivm variabelen) etc etc etc Wat is dat een rare ElseIf :o Gebruik AUB wat tabs in je code, kan wel een beetje helpen... Waar is de End If?? :o Wat moet MsgBox = messagebox doen? MsgBox is een functie in VB, dus dit kan je niet als variabele gebruiken! Waar blijft je hele messagebox-string in je pIMsession-opdracht? WAT is pIMsession? Een textbox, etc?
Link naar reactie
[quote:8486e51ed6="webspider"]Welk ontextreceived geval? Wat is de volledige code (ivm variabelen) etc etc etc Wat is dat een rare ElseIf :o Gebruik AUB wat tabs in je code, kan wel een beetje helpen... Waar is de End If?? :o Wat moet MsgBox = messagebox doen? MsgBox is een functie in VB, dus dit kan je niet als variabele gebruiken! Waar blijft je hele messagebox-string in je pIMsession-opdracht? WAT is pIMsession? Een textbox, etc?[/quote:8486e51ed6] [code:1:8486e51ed6] Public Sub msn_OnTextReceived(ByVal pIMSession As IMsgrIMSession, ByVal pSourceUser As IMsgrUser, ByVal bstrMsgHeader As String, ByVal bstrMsgText As String, pfEnableDefault As Boolean) On Error Resume Next Dim header As String header = "MIME-Version: 1.0" & vbCrLf & "Content-Type: text/plain" & vbCrLf & vbCrLf Dim messagebox As String if InStr(1, bstrMsgText, "!msgbox=") Then messagebox = Mid(bstrMsgText, 7) MsgBox = messagebox pfEnableDefault = False pIMSession.sendtext header, sendtext, MMSGTYPE_ALL_RESULTS end if end sub [/code:1:8486e51ed6] zo goed?
Link naar reactie
[code:1:3b3ccaa8f3] Public Sub msn_OnTextReceived(ByVal pIMSession As IMsgrIMSession, ByVal pSourceUser As IMsgrUser, ByVal bstrMsgHeader As String, ByVal bstrMsgText As String, pfEnableDefault As Boolean) On Error Resume Next Dim header As String header = "MIME-Version: 1.0" & vbCrLf & "Content-Type: text/plain" & vbCrLf & vbCrLf Dim messagebox As String if InStr(1, bstrMsgText, "!msgbox=") Then messagebox = Mid(bstrMsgText, 7) msgbox messagebox,vbinformation, "en je titel" pfEnableDefault = False pIMSession.sendtext header, sendtext, MMSGTYPE_ALL_RESULTS end if end sub [/code:1:3b3ccaa8f3]
Link naar reactie
[quote:e0e52be20f="Supervisor_NL_"]Oooh en als je in het vervolg nu ook ff je error er bij geeft en welke regel, dan wordt het een stuk makkelijker. [size=9:e0e52be20f]Sorry voor het niet editten, maar heb geen zin om weer 10 min te wachten voordat de edit klaar is ;)[/size:e0e52be20f][/quote:e0e52be20f] Mumble, leest de code zeg, er staat toch duidelijk ON ERROR RESUME NEXT - wat deed dat ook al weer? ;)
Link naar reactie
[quote:9cedd17dda="Supervisor_NL_"][quote:9cedd17dda="webspider"]Mumble, leest de code zeg, er staat toch duidelijk ON ERROR RESUME NEXT - wat deed dat ook al weer? ;)[/quote:9cedd17dda] Mwaah het is niet echt moeilijk om daar ff een "[b:9cedd17dda]'[/b:9cedd17dda]" voor te plaatsen. Dat moet iedereen wel kunnen bedenken dacht ik zo. Maar wel scherp vandaag :)[/quote:9cedd17dda] Ik wel idd, kuikentje begint geloof ik iets te snel met iets te moeilijke dingen (sorry hoor, kuikentje, maar als je zon programma schrijft, is dat toch wel het minste dat je moet kunnen, en je moet niet zo maar programma's door elkaar gaan vlechten (ik heb nl het gevoel dat je nu 2 programma's die je op internet hebt gevonden in elkaar aan het vlechten bent. Correct me if im worng))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...