Ga naar inhoud

RC5-64 gekraakt


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:9332a9d529="Bill Gates"]Ik baal ook wel een beetje, ik was net lekker op gang met m'n teampje :( Ach ja, nu maar OGR gaan doen, dan hoef ik nergens een nieuwe client te installeren ;)[/quote:9332a9d529] Jah zo denken wij er in principe ook over. Maar OGR staat DNETC dik bovenaan, dus zou het in principe better ECCP kunnen worden. Ars staat daar sinds vandaag eerste. Maarja dan moet je idd iedereen bij langs :(
Link naar reactie
[quote:0f5138e5c7="Supervisor_NL_"]Jah zo denken wij er in principe ook over. Maar OGR staat DNETC dik bovenaan, dus zou het in principe better ECCP kunnen worden. Ars staat daar sinds vandaag eerste. Maarja dan moet je idd iedereen bij langs :([/quote:0f5138e5c7]Je moet toch de dnetc.ini aanpassen, dus bij alle PC's langs moet toch. Probleem is alleen dat ik geen zin heb om uit te zoeken hoe de personal proxy werkt (als deze er al is) bij ECCP. De meeste PC's hebben namelijk geen internetverbinding en moeten dus via een personal proxy op een server (die wel internetverbinding heeft) flushen. Ach ja, het is maar voor de fun heh? ;)
Link naar reactie
[quote:35325f443d="Bill Gates"][quote:35325f443d="Supervisor_NL_"]Jah zo denken wij er in principe ook over. Maar OGR staat DNETC dik bovenaan, dus zou het in principe better ECCP kunnen worden. Ars staat daar sinds vandaag eerste. Maarja dan moet je idd iedereen bij langs :([/quote:35325f443d]Je moet toch de dnetc.ini aanpassen, dus bij alle PC's langs moet toch. Probleem is alleen dat ik geen zin heb om uit te zoeken hoe de personal proxy werkt (als deze er al is) bij ECCP. De meeste PC's hebben namelijk geen internetverbinding en moeten dus via een personal proxy op een server (die wel internetverbinding heeft) flushen. Ach ja, het is maar voor de fun heh? ;)[/quote:35325f443d]Hee, als we toch offtopic bezig zijn; wat betekent ob_start()?????? :lol:
Link naar reactie
[quote:36d7743130="Bill Gates"]Je moet toch de dnetc.ini aanpassen, dus bij alle PC's langs moet toch. Probleem is alleen dat ik geen zin heb om uit te zoeken hoe de personal proxy werkt (als deze er al is) bij ECCP. De meeste PC's hebben namelijk geen internetverbinding en moeten dus via een personal proxy op een server (die wel internetverbinding heeft) flushen. Ach ja, het is maar voor de fun heh? ;)[/quote:36d7743130] Mwaah als ze gewoon ogr in hun ini hebben dan komt het ook wel goed. Als ze maar niet ogr=0 erin hebben staan. We sluiten gewoon de proxy voor Rc5 dus dan komt het wel goed. Maar ik denk dat de meesten org=0 erin hebben staan, dus erlangs moeten we zeker.
Link naar reactie
[quote:eb88778b3e="Bill Gates"]Ik weet zelf zeker dat er bij al "mijn" ini files ogr=0 staat, maar ach: de systeembeheerder van het bedrijf waar die koeien draaien fixt dat wel ;)[/quote:eb88778b3e] Kijk dat scheelt weer, wij hebben al de mensen overal verspreid zitten. En de meesten weten er de ballen van, dus dat wordt nog een lekker probleem. Moet maar eens ff kijken hoe we dat nu weer gaan oplossen.
Link naar reactie
[quote:ac543ec838="Bill Gates"]Ik weet zelf zeker dat er bij al "mijn" ini files ogr=0 staat, maar ach: de systeembeheerder van het bedrijf waar die koeien draaien fixt dat wel ;)[/quote:ac543ec838] :roll: Mag dat wel? Ik kan me nog een rechtszaak in de VS herinneren die om de DNET-client ging! (is ook een artikel in webwereld geweest d8 ik, en er werd een opmerking bij gemaakt waarin zoiets stond als 'Je zal hier in nederland niet meteen een rechtzaak krijgen maar een ontslag behoort wel tot de mogelijkheden' ...
Link naar reactie
[quote:70ce3e1400="webspider"] :roll: Mag dat wel? Ik kan me nog een rechtszaak in de VS herinneren die om de DNET-client ging! (is ook een artikel in webwereld geweest d8 ik, en er werd een opmerking bij gemaakt waarin zoiets stond als 'Je zal hier in nederland niet meteen een rechtzaak krijgen maar een ontslag behoort wel tot de mogelijkheden' ...[/quote:70ce3e1400] Tsja dat ligt dus maar net aan de werkgever he.......als hij het niet erg vindt, nou dan lijkt het me stug dat je ontslag krijgt. Ik heb het zelf ook op mijn werk draaien en geen haan die er naar kraait.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...