Ga naar inhoud

[Borland C++] InitGraph


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een oud programmaatje dat gemaakt is in Borland C++ welke gebruik maakt van BGI. Die drivers en alles heb ik... maar nu weet ik nog dat ik toendertijd in Borland C++ (for DOS), een instelling moest wijzigen... "80286 instructieset" of zoiets... maar ik weet niet meer welke instelling dit precies was en zonder deze instelling werkt de BGI Grafische modus niet... Weet iemand welke instelling dit was? Alvast bedankt! Greetz
Link naar reactie
[quote:d98c6f33ac="CodeCracker"]Ik heb een oud programmaatje dat gemaakt is in Borland C++ welke gebruik maakt van BGI. Die drivers en alles heb ik... maar nu weet ik nog dat ik toendertijd in Borland C++ (for DOS), een instelling moest wijzigen... "80286 instructieset" of zoiets... maar ik weet niet meer welke instelling dit precies was en zonder deze instelling werkt de BGI Grafische modus niet... Weet iemand welke instelling dit was? [/quote:d98c6f33ac] Heb je [url=http://www.ap.univie.ac.at/users/Heinz.Kabelka/edv-ueb/graphdem.htm]hier[/url] wat aan?
Link naar reactie
Nee, sorry dit is niet precies wat ik zoek. De code heb ik hier liggen en de executable hiervan werkt perfect, alleen de code werkt niet in de ontwikkelomgeving. Toen ik er een paar jaar geleden in programmeerde bleek na navragen dat er een instelling van Borland C++ for DOS moest worden veranderd, en daarna deed het programma het inderdaad goed... op dit moment weet ik echter niet meer welke instelling dit was. Greetz
Link naar reactie
[quote:907c2af688="CodeCracker"]Nee, sorry dit is niet precies wat ik zoek. De code heb ik hier liggen en de executable hiervan werkt perfect, alleen de code werkt niet in de ontwikkelomgeving. [/quote:907c2af688] Foutmelding ofzo? En het programma kan wel gewoon de .BGI bestanden vinden. Ik meen me te herinneren dat de .BGI bestanden niet hidden ofzo mochten zijn. [code:1:907c2af688]initgraph(&gdriver,&gmode,'pad naar bgi bestanden');[/code:1:907c2af688] [quote:907c2af688="CodeCracker"] Toen ik er een paar jaar geleden in programmeerde bleek na navragen dat er een instelling van Borland C++ for DOS moest worden veranderd, en daarna deed het programma het inderdaad goed... op dit moment weet ik echter niet meer welke instelling dit was. [/quote:907c2af688] Lijkt me niet. Tenminste, ik kan me niet zoiets herinneren (in Pascal).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...