Ga naar inhoud

Wat is er mis met deze UPDATE


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik staar me een beetje blind op deze volgende UPDATE. Ziet iemand wat er niet goed is? [code:1:f71b66c49e]Set RSlinks = Server.CreateObject ("ADODB.Recordset") sqlString = "UPDATE CLUB_PROFILE SET " &_ "Naam='" & fixquotes( Naam ) & "' " &_ "Email='" & fixquotes( Email ) & "' " &_ "Woonplaats='" & fixquotes( Woonplaats ) & "' " &_ "Provincie='" & fixquotes( Provincie ) & "' " &_ "gebdatum='" & fixquotes( gebdatum ) & "' " &_ "Leeftijd='" & fixquotes( Leeftijd ) & "' " &_ "geslacht='" & fixquotes( geslacht ) & "' " &_ "geaardheid='" & fixquotes( geaardheid ) & "' " &_ "Schoolwerk='" & fixquotes( Schoolwerk ) & "' " &_ "Relatie='" & fixquotes( Relatie ) & "' " &_ "Muziek='" & fixquotes( Muziek ) & "' " &_ "WHERE Member_ID=" & strmembersid RSlinks.Open sqlString, Con %>[/code:1:f71b66c49e] Ik krijg de foutmelding: Syntax error (missing operator) in query expression ''Rob' Email='blaat@blaat.nl' Woonplaats='Enschede'..........
Link naar reactie
[quote:028eaf3053="Supervisor_NL_"]probeer er eens comma's tussen te zetten. Dus: [code:1:028eaf3053]UPDATE Tabel SET veldnaam = 'dddd' , veldnaam = 'dddd'[/code:1:028eaf3053] dus de comma's tussen een volgende veld toekenning.[/quote:028eaf3053] Ja, het werkt!! Hartstikke goed! Op een gegeven moment zie je het gewoon niet meer :D Bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...