Ga naar inhoud

Converter Delphi --->> C++


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds kort over gegaan naar Borland C++ 6 Builder (enterprise) tot voorheen werkte ik met Borland Delphi 3 Builder (personal). Nu heb ik nog een paar programma's die nog niet afzijn en die wil ik in C++ afmaken omdat delphi bepaalde dingen niet ondersteund. Deze programma's zijn ruim 10.000 regels lang dus ik heb eigelijk geen zin in om de zaak weer op nieuw te maken. Dus nu was mijn vraag zijn er programma's die de delphi projecten om zet naar een C++ project? Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
[quote:1c13940ba4="Japio007"]Ik ben sinds kort over gegaan naar Borland C++ 6 Builder (enterprise) tot voorheen werkte ik met Borland Delphi 3 Builder (personal). [/quote:1c13940ba4] Appels met peren vergelijken. Ten eerste is het "Borland Delphi 3 Personal edition". Dit is de gratis variant d8 ik zo (of in ieder geval de goedkoopste) en daarbij ligt het voor de hand dat deze minder functionaliteit heeft dan de betaalde versies (Professional en Client/Server) Hierbij meet je ook met twee maten, nl. Delphi 3 vs BCB 6. Er zit nogal een groot tijdsverschil in beide versies. Alles wat je met BCB kan doen, kun je ook met Delphi doen, omdat BCB gebaseerd is op de code van Delphi. Je kunt zelfs je Delphi bestanden in BCB openen en compilen. [url=http://groups.google.com/groups?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&frame=right&th=496e8104bfcb698c&seekm=6ol6qr%248le7%40forums.borland.com#link2]De forms zijn compatible[/url] en de units ook. Je zult alleen de code moeten herschrijven naar C++ [quote:1c13940ba4="Japio007"] Nu heb ik nog een paar programma's die nog niet af zijn en die wil ik in C++ afmaken omdat delphi bepaalde dingen niet ondersteund.[/quote:1c13940ba4] Zoals wat? Misschien is het gewoon wel mogelijk, maar zoek je in de verkeerde hoek? [quote:1c13940ba4="Japio007"] Deze programma's zijn ruim 10.000 regels lang dus ik heb eigelijk geen zin in om de zaak weer op nieuw te maken. Dus nu was mijn vraag zijn er programma's die de delphi projecten om zet naar een C++ project? [/quote:1c13940ba4] Is mij niets van bekend.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...