Ga naar inhoud

wordmacro´s


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb met in office 2000 enkele wordmacro´s gemaakt. Nu blijkt dat deze niet goed functioneren in office 95. Er wordt vermeld dat "de opslagruimte voor macro´s niet kan worden geopend" "compileerfout: kan het project of de bibliotheek niet vinden" Ik ben nog niet zo heel erg bekend met macro´s en visual basic. Kan iemand mij helpen of mij tenminste vertellen waar ik meer informatie over macro´s/visual basic kan vinden. Een praktische handleiding komt ook wel van pas!
Link naar reactie
Hallo, Ik ben bang dat ik (eigenlijk Microsoft) je teleur moet stellen. Vanaf Word97 worden de macro's opgeslagen/gemaakt met VBA (Visual Basic for Applications) In Word 95 werden de macro's gemaakt met WordBasic. Het omzetten van macro's van 95 naar 97 of hoger kan wel (soms met enige aanpassingen, maar andersom niet. Eigenlijk is het hetzelfde als het "gewone" applicaties, daar zie je ook vaak dat je zonder hulpprogramma's met een oudere versie documenten die je met een nieuwere versie maakt niet kunt lezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...