Ga naar inhoud

[VB6] Multiline tekstvakken


anoniem

Aanbevolen berichten

Het is inderdaad gewoon een tekstvak. Ik heb er multiline van gemaakt zodat het op de regel daaronder gewoon door kan gaan. Echter bij het veranderen van de Max lengte blijft het maar maximaal 50 tekens accepteren. Dus op 100 zetten helpt niet. Ik kan een hele grote tekstvak plaatsen, maar meer dan 50 accepteert het niet :( Misschien dat ik iets heel stoms over het hoofd heb gezien :D
Link naar reactie
"Met de eigenschap MaxLength kunt u het aantal tekens beperken." "Als MaxLength de waarde 0 heeft geldt in principe geen beperking" "Als MultiLine True is, wordt de tekst die niet op één regel past automatisch naar de volgende regel omgeslagen, TENZIJ er een horizontale schuifbalk aanwezig is." Uit dit verhaal blijkt vooralsnog dat je zelf vanaf 50 karakters of minder kunt bepalen. Ik zal nu ff zelf in mijn vb6 kijken...... Jep, er is iets met je VB6 aan de hand, want ik geef aan veldlengte = 60 en daar heeft ie geen enkele moeite mee. (VB6 enterprise edition)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...