Ga naar inhoud

.Net Terrarium


Aanbevolen berichten

Geez, wat een boel zpellingsvauten... :) DotNet? Om er mee te ontwikkelen heb je minimaal 96 MB ram nodig op een Pentium II 450 en pak hem beet, 600 MB voor de complete installatie van dotnet met 1 enkele taal. Het zijn behoorlijk wat CDtjes om te installeren. [img:da07180d77]http://www.workshop-alex.org/Scripts/Banner.exe[/img:da07180d77]
Link naar reactie
[quote:e68f16cebc="sdk"]Welke fouten :lol:[/quote:e68f16cebc]Tja, als je je bericht edit en dan het eerste woord nog steeds fout spelt... [quote:e68f16cebc="Workshop Alex"]Wat is er mis met mijn sig?[/quote:e68f16cebc]Zulke opvallende plaatjes in een signature is hier eigenlijk "not-done", een soort van ongeschreven regel zeg maar...
Link naar reactie
[quote:f6859804df]Zulke opvallende plaatjes in een signature is hier eigenlijk "not-done", een soort van ongeschreven regel zeg maar...[/quote:f6859804df] Okay. Poof! Weg... :) [quote:f6859804df]okee nu graag iets over mijn vraag in plaats van typfouten (is iets hee anders dan spellingsfouten) of domme plaatjes.[/quote:f6859804df] Okay, wat wil je nu precies weten. Ik dacht dat ik al een antwoord had gegeven. Je hebt natuurlijk ook al op [url]http://www.gotdotnet.com/resourcecenter/microsoft.aspx[/url] gekeken. Effe kijken... De setup is kleiner dan 100 KB en de MSI package is ruwweg drie-en-een-halve meg. Overigens, je hevt XP of 2000 nodig. Het draait niet op NT en kan problemen hebben op 98/ME en .NET server... Nu tevreden? ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...