Ga naar inhoud

tabstrip in VB


Aanbevolen berichten

[quote:bccabaf048="Dijkele"]Hoe krijg ik besturingselementen in 1 tabblad i.p.v. in alle bij tabstrip ?[/quote:bccabaf048] Die tabstrip s#$ks... :-? In de help staat een goed voorbeeld hoe je het een en ander voor elkaar kunt krijgen. Creeer voor elk tabblad een frame en zet daar ale besturingselementen op. Zodra je op het juiste tabblad klikt laat je het juiste frame zien. Of je gooit die tabstrip gewoon in het zwarte gat en gebruikt het SSTab component. Wel zo makkelijk... :) Heeft wel als nadeel dat je niet alle tabbladen achter elkaar kan plaatsen, maar ze moet groeperen. Maar dat hoeft ook geen probleem te zijn... Project -> Componentes -> Microsoft Tabbed Dialog Control 6.0 (SP5)
Link naar reactie
[quote:dfe743bbe8="h4xX0r"][quote:dfe743bbe8="Dijkele"]Hoe krijg ik besturingselementen in 1 tabblad i.p.v. in alle bij tabstrip ?[/quote:dfe743bbe8] Heeft wel als nadeel dat je niet alle tabbladen achter elkaar kan plaatsen, maar ze moet groeperen. Maar dat hoeft ook geen probleem te zijn... Project -> Componentes -> Microsoft Tabbed Dialog Control 6.0 (SP5)[/quote:dfe743bbe8] Correctie ... standaard zet SSTab inderdaad 3 tabs in een rij en gaat vervolgens rijen stapelen. Als je echter de property TabsPerRow aanpast, kun je ze wel allemaal in één rij krijgen.
Link naar reactie
[quote:48e2a3bb92="RubeL"] Correctie ... standaard zet SSTab inderdaad 3 tabs in een rij en gaat vervolgens rijen stapelen. Als je echter de property TabsPerRow aanpast, kun je ze wel allemaal in één rij krijgen.[/quote:48e2a3bb92] Ja, maar dan worden de Tabs steeds kleiner en dat lijkt me nou ook niet echt bevorderlijk. Bij TabStrip kun je door de tabbladen heen scrollen d.m.v. de pijltjes rechtsboven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...