Ga naar inhoud

Excel / Autosave


Aanbevolen berichten

L.S. Ik heb een applicatie gemaakt in Excel/VBA die ik zodanig wil beschermen dat hij tijdens het gebruik niet kan worden opgeslagen (gesaved). De gebruiker kan dit inderdaad zelf ook nooit (aangepast werkbalken etc.), maar staat bij de gebruiker echter de invoegtoepassing ‘autosave’ of ‘automatisch opslaan’ toevallig aan, dan wordt deze geconfronteerd met een dergelijke vraag en bestaat het risico dat de applicatie helemaal vastloopt . Ik zou dus graag willen dat iets dergelijks wordt voorkomen. Ik heb geprobeerd dit probleem op te vangen door de invoegtoepassing uit te zetten als deze toevallig aan mocht staan en bij het afsluiten van mijn applicatie het omgekeerde uit te voeren. Dit werkt echter om twee reden niet goed: autosave wordt inderdaad afgezet maar blijft vreemd genoeg toch actief (met enkele andere vreemde verschijnselen tot gevolg) en de taalafhanklijkheid blijft bestaan. Weet iemand een oplossing? gegroet, mart
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...