Ga naar inhoud

community software?


Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds ICQ is gestopt met het doorgeven van de Active List service in de nieuwere versies, ben ik op zoek naar een programma wat deze functie kan overnemen. Ik heb nogsteeds niks gevonden, maar kan me niet voorstellen dat er geen alternatief is voor deze simpele toepassing. Ik ben dus op zoek naar een programma waarmee: Mensen na inschrijving lid worden van een contact list, die er zo uit ziet/zo werkt als msn en icq, alleen met het verschil dat ze zelf geen mensen toe kunnen voegen, maar iedereen op de list in kan schrijven en dan dus voor iedereen zichtbaar en benaderbaar wordt. Er bestaan wel dit soort programma's voor zakelijke toepassingen, maar die kosten geld en dat zie ik dus niet zo zitten. daarbij zijn dat heel complete paketten met 100 functies, terwijl ik alleen maar de chat/prive-bericht functie wil Weet iemand of er zoiets bestaat en waar ik het kan vinden? Ik zou het heel tof vinden als ik mijn (toendertijd 200 man tellende) lijstje weer op kan zetten. Alvast bedankt, Wim
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...