Ga naar inhoud

Hoe opstarten downloadmanager verhinderen?


Aanbevolen berichten

Om op mijn netwerk op iedere PC de virusscanner gedownload te krijgen heb ik iedere gebruiker daar zelf voor verantwoordelijk gesteld. Omdat er geen file-sharing wordt gebruikt (alleen internet-sharing via een LINUX firewall zonder harde schijf), heb ik op de verschillende PC's de volgende batch-file staan. Nu wordt er op een aantal PC's een downloadmanager gebruikt. Die moet in dit geval niet gebruikt worden omdat dan Internet Explorer niet meer automatisch afsluit. Hoe kan ik voorkomen dat de downloadmanager wordt opgestart (flashget). Een andere optie is om in plaats van Internet Explorer de download manager op te starten, maar ik weet niet hoe ik die dan automatisch naar de juiste pagina op internet kan laten verwijzen. (WINOPEN is een programma dat er voor zorgt dat bij een bepaald bestand het juiste programma wordt geopend. Voor FTP: is dit volgens de bij WINOPEN gevoegde beschrijving Internet Explorer.) De batch-file: [code:1:4ed735bec6]@echo off ECHO Het bestand moet worden gedownload in C:\DOWNLOADS !!!!!! Pause Druk op een willekeurige toets om verder te gaan. winopen ftp://ftp.ca.com/pub/InocuLAN/il0082.exe :terug if not exist C:\DOWNLOADS\Il0082.EXE goto terug pause if exist C:\WINDOWS\TEMP\UPDATE95.EXE del C:\WINDOWS\TEMP\UPDATE95.EXE copy C:\DOWNLOADS\Il0082.EXE C:\WINDOWS\TEMP\UPDATE95.EXE del C:\DOWNLOADS\Il0082.EXE C:\WINDOWS\TEMP\UPDATE95.EXE exit[/code:1:4ed735bec6]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...