Ga naar inhoud

Exe bestand maken (VB)


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb een probleem, ik kan namelijk van mijn project geen exe -bestand meer maken!!! Tijdens het compileren loopt visual basic vast, dan ongeveer 5%. Ik heb al van alles geprobeerd, helemaal opnieuw visual basic installeren enz. Echter toen ik form1 weghaalde en toen van het project een exe -bestand wilde maken, compileerde hij het project wel... Wat kan dan de fout zijn? Op dat desbetreffende form, form1 dus zit een koppeling naar een database, met behoorlijk veel tekstvakken enz. ... Wie weet de fout? Alvast bedankt voor de reacties.... Erwin
Link naar reactie
Ik zou systematisch gaan zoeken: Haal alle code weg -> Kijk of het compileerd, zo ja Zet de Sub's/Functie's 1 voor 1 terug. Werkt het nog steeds niet na het weghalen van de code kan je evt 1 voor 1 (of per groep natuurlijk) je control's weghalen... Ik zou beginnen met de database koppeling.... Probeer eens een leeg form te compileren misschien is de Form Template wel corrupt.........
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik heb het op een andere pc geprobeerd (MS Windows 98), en daar geeft hij als melding aan: "Out of memory" Dus ik denk gewoon dat ik alles te omslachtig heb geprogrammeerd.... Maar met de link weghalen van de database helpt ook niet.... Dus ik weet het nog niet.... Ik zal proberen om bepaalde codes weg te halen, en dan telkens opnieuw te comprimeren. Ik heb ik mezelf al niet veel hoop gegeven, want ik denk dat het niet helpt, ik denk echt dat het bestandje van de form te groot is..... Nieuwe ervaringen zijn altijd welkom, en ik hou jullie op de hoogte
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...