Ga naar inhoud

Globale module in ActiveX doc???


Aanbevolen berichten

Jij bent echt hard bezig om dit forum als help te gebruiken of niet? :) :wink: Misschien dat je aan de volgende site's wat hebt. Ik zit er zelf ook geregeld. [list:d3f7c23344] [*:d3f7c23344] [url]www.vbcode.com[/url] [*:d3f7c23344] [url]www.freevbcode.com[/url] [*:d3f7c23344] [url]www.google.nl[/url] idd geen vbsite maar wel handig. [/list:u:d3f7c23344] Op je vraag heb ik geen antwoord. Ik werk nooit met ActiveX documenten.[/url]
Link naar reactie
Ik zei niet dat je dit forum niet als help hem mag gebruiken. Het is er juist om elkaar te helpen. Er stond niet voor niets een :wink: achter. Ik dacht dat je misschien wat aan die site's kan hebben. Ik kijk er zelf ook geregeld. Ik heb ook een boek over VB. "Visual Basic 6" van Easy Computing Gids. €9,90 bij de V&D. Ik heb hem later ook nog bij de computerwinkel om de hoek zien liggen. Er staan een heel aantal basisdingen in o.a: [b:e10d49d26f]Zo werkt het WWW:[/b:e10d49d26f] Van ActiveXbesturingselement tot complete internettoepassingen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...