Ga naar inhoud

[VBA]: 1004 error autofilter


Aanbevolen berichten

Ik zit met een stakend autofilter :mad: (ben er al een hele tijd mee bezig). Ik heb in cel E6 van een bepaalde sheet een autofilter geplaatst. Op diezelfde sheet heb ik een knop geplaatst die een stuk VBA code uitvoerd. In het begin daarvan staat de volgende regel: [quote:2251730039]Selection.AutoFilter Field:=1, Criteria1:="x"[/quote:2251730039] Dus ik selecteer op "x" (deze regel heb ik via macro-opnemen aangemaakt). Ik krijg echter de volgende error: [quote:2251730039]Fout '1004' tijdens uitvoering: Methode Autofilter van klasse Range is mislukt.[/quote:2251730039] Verderop in de code doe ik op een andere sheet precies hetzelfde en dat werkt wel... :confused: Kortom ik snap er niets van. Heb al vanalles geprobeerd (google, helpfunctie, enzovoorts). Ook de opgenomen macro aanroepen geeft deze error. Iemand een oplossing? (ik hoop van wel want ik wordt hier een "beetje" niet goed van. Wat problemen ok, maar ik ben al een paar uur op zoek naar de oplossing... :mad: :mad: :mad: )
Link naar reactie
Op zich wel ja. Ik heb het ondertussen opgelost. Zat wat te klooien vanochtend. Nu selecteer ik eerst de betreffende cellen, en dan werkt het wel... :???: :???: :???: Wel vaag, want op die andere sheet werkt het zonder selectie wel zonder problemen... Nou ja, het is in ieder geval opgelost :smile: Thanks anyway...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...