Ga naar inhoud

Treeview vraagje (Delphi)


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een vraag over de multiselect functie in delphi. Ik bouw een treeview met verschillende child en parents. __Projects |__test |__test1 |__test2 |__test3 | |__test3_1 | | |__test3_1_1 | | |__test3_1_2 | | |__test3_1_3 | |__test3_2 |__test4 bijv. deze treeview!! Met deze functie kan ik maar een item/project tegelijk opslaan: procedure TMainForm.btnUserRightsClick(Sender: TObject); var oNode: TTreeNode; begin if TreeView1.Selected <> nil then begin oNode:=TreeView1.Selected; iProjectID:=integer(TreeView1.Selected.Data); FConfiguration.AddUserRight(iUserID, iDatabaseID, iProjectID); FUserRights:=FConfiguration.GetUserRights(iUserID,iDatabaseID); TreeView1.Selected:=nil; TreeView1.Selected:=oNode; end; end; Nu wil ik dat als ik meerdere items selecteer hij precies hetzelfde doet! Dus het opslaan van iedere projectID in een database. Dus er zal dus een loop gemaakt moeten worden die "weet" welke items er geselecteert is en welke er al uitgevoerd is. Kan iemand me helpen. :smile: Bij voorbaat dank, Kevin Kerstjens.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...