Ga naar inhoud

Opmaken ComboBox (VBA)


Aanbevolen berichten

De meeste tijd gaat zitten in de minst belangrijke zaken: 1) Hoe zorg je dat de tekst (bovenaan) in een ComboBox uitgelijnd is met een TextBox? Bij mij begint de tekst in een TextBox namelijk pas na een paar milimeter, maar in een ComboBox begint die min of meer gelijk. 2) Hoe voorkom je dat in het "dropdown" gedeelte van een ComboBox een (horizontale) "schuifbalk" (heet dat zo?) verschijnt? De teksten die ik in de lijst van de ComboBox opvoer hebben zo'n (horizontale) schuifbalk namelijk niet nodig. Door de bomen van de desbetreffende MS helpfile zag ik dit bos niet meer staan ...
Link naar reactie
Da's altijd beter dan: 1) de post "open" laten staan. Zo wordt het bijvoorbeeld door veel forumhoppers kennelijk niet gek gevonden dat zij nooit melden of het antwoord dat een ander heeft gepost hen een oplossing bood; 2) te wachten tot een ander toch antwoord en pas daarna - doodleuk - te posten dat je er zelf al was uitgekomen; 3) een andere forumhopper met dezelfde vraag (en dus met even weinig ervaring in VBA als degene die dit topic startte) ook maar lekker zelf het antwoord te bedenken. Rest van deze topic maar off-topic afronden?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...