Ga naar inhoud

VB(A)6 printers aansturen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb in Excel het een en ander zitten maken, ik wil afhankelijk van de instelling van het progje naar een bepaalde printer kunnen printen. Nu wil het geval dat wij te maken hebben met een intranet, de lokaties liggen nogal aardig verspreid. Vraag? Hoe kan ik een dokument eerst naar een andere printer op het intranet sturen en daarna weer naar een ander en de standaard printer de lokale printer laten blijven of terug zetten, in VB(A)6? Application.Activeprinter = PrintPrLoc Application.Activeprinter (Geeft de active printer)= PrintPrLoc (Is een variabele, en geeft ook de variabele toegekende printer aan maar zet dit niet om naar Application.Activeprinter)
Link naar reactie
Helaas CDIRK heb je mij waarschijnlijk niet helemaal begrepen? Wat ik bedoel te zeggen is dat de printer afhankelijk van de lokatie kan wisselen en dan is het niet de bedoeling dat er in VB getypt moet worden maar dat de printer door een instelling van het progje d.m.v. een variabele geselecteerd wordt. Ga ik daarna naar een andere lokatie moet door wijziging van de prog instelling eventueel weer automatisch een andere printer geselecteerd worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...