Ga naar inhoud

Welke delphi versie?


Aanbevolen berichten

Om 2 redenen: [list:f5c6a3249a] [*:f5c6a3249a] Volgend jaar op de HBO moet ik Delphi leren. Leek me leuk er al wat aan te gaan doen. [*:f5c6a3249a] Iedereen die ik ken die VB en Delphi kent is beter te spreken over Delphi. [/list:u:f5c6a3249a] En ik ben niet echt overgestapt. Ik doe ook nog veel in VB. Ben nu aan het proberen om functies toe te voegen aan msn. Zoals msgPlus!. Dat doe ik samen met iemand die alleen VB kent. Dus dat doen we dan ook in vb. _________________ Vanuit Almen Noord, Oost, Zuid of West. Ligt eraan in welk gedeelte van het huis ik zit :smile: [ Dit bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-04-14 11:20 ]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Richard16, Kun je al programmeren ? Zo ja dan kun je met elke Delphi versie programmeren die je maar wilt. Vraag is alleen wat voor soort applicaties je wilt gaan schrijven. Als je DB applicaties wilt gaan schrijven moet je rekening houden met een professional editie van Delphi (6 tenminste). Als je niet kunt programmeren, maar het grag wilt leren, zou je de gratis Delphi versie 6 kunnen downloaden van Borland.com (Als die er nog is tenminste.) Daar zit geen ondersteuning voor Databases bij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...