Ga naar inhoud

knoppen maken


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Misschien kom ik hier met een ongebruikelijke vraag, maar ik zit met het volgende. Op mijn website (www.willembosma.nl) heb ik de inhoud opgesomd met een zestal knoppen (tekst in grafische afbeelding, als eerste zichtbaar als je de website oproept). Van verschillende mensen die mijn website hebben beoordeeld, hoor ik dat dat beter kan. Ik heb nu verschillende dingen geprobeerd, maar het wil niet lukken. Waarschijnlijk door een gebrek aan grafische inzichten. Ik vroeg mij af, is iemand van dit forum bereid een zestal grafisch mooie knoppen voor mij te maken? Eventueel wil ik er ook wel voor betalen. Ik ben echt heel erg geholpen als iemand dit voor mij wil doen. Het gaat om de knoppen zoals die nu ook op de website staan, alleen dan nog wat mooier, die bij de website passen. Voor de duidelijkheid hieronder nog de tekst voor de knoppen. 1) Gedichten - Het resultaat van schaarse momenten waarin inspiratie voorhanden was. 2) Teksten - Klik hier voor de nieuwste columns en een selectie van mijn journalistieke artikelen. 3) Lijsten - Klik hier voor handige lijsten met links naar omroepen, organisaties, verenigingen, goede doelen, belangengroepen, EU en politiek. 4) Diensten - Journalist of tekstschrijver nodig? Ook voor advertentieteksten en het nakijken van werkstukken voor studenten en scholieren. (studenten en scholier benadrukken) 5) Redigeren - Teksten laten nakijken op spelling, grammatica en interpunctie. Van brief tot jaarverslag. Kortom: alle denkbare teksten. 6) Persbericht - U wilt de media bereiken? Schrijf een persbericht! Klik hier voor professionele tips. Of laat een persbericht opstellen. Degene die dit voor mij wil doen ben ik alvast veel dank verschuldigd. Groet, Willem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...