Ga naar inhoud

quark bestand ergens anders openen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik moet mijn huiswerk in Quark express maken. Maar mijn printer maakte veel vlekken en nu weigert het te printen. Nu wil ik het ergens anders printen. Maar op die andere computers staat geen Quark express. Ik kan het bestand ook niet exporteren als PDF, want dan heeft ie iets nodig. Distiller ofzoiets, dat heb ik niet. Ik kan (meestal moet ik figuren maken voor mijn huiswerk) de figuren ook niet kopieren of plakken in Word. In Word kan ik mijn huiswerk niet maken want ik moet soms figuren zuiver in milimeters tegen elkaar zetten. Bestaat er iets gratis ofzo dat ik kan gebruiken om een Quark express bestand een pdf van te maken? Want ik heb het maar tijdelijk nodig. Of is er een andere manier dat ik de bestanden kan uitprinten op een andere computer? Bedankt alvast... :cry:
Link naar reactie
Nou ik heb het geinstalleerd, versie 4. Maar ik begrijp er niks van, ik heb me computer opnieuw opgestart. Ik open dus die PDF creator, en ik probeer mijn quark bestand te openen maar dan geeft ie een error en sluit het programmaatje... hij zegt dan "Input past end of file" Wat is een postscript file? Moet ik mijn quark bestand opslaan als postscript? Waar staat dat? weeh is er iets simpelers?? ik kan zo niet verder met mijn huiswerk... :cry:
Link naar reactie
[quote:8d2315f6fa="gerben"]Och, als je dat zelf niet kunt bedenken, moet je maar een ander vak kiezen...[/quote:8d2315f6fa] Misschien een beetje te hard dat oordeel. Kan zomaar zijn dat de TS een eerste jaars student is van een grafimedia opleiding. Hij/zij is dan nu 1,5 week bezig en vele dingen zijn nog nieuw voor hem/haar. no offence natuurlijk :D
Link naar reactie
[quote:39b3d7d68d="Error404"]Een gratis (en prima) PDF "printer" http://sector7g.wurzel6.de/pdfcreator/index_en.htm NA installatie heb je er een virtuele printer bij die PDFjes maakt[/quote:39b3d7d68d] Ok ik wil deze (PDFcreator 4) nu deinstalleren om die andere CutePDF uit te proberen, maar ik kan hem niet eruithalen omdat het steeds om INSTALL.LOG vraagt. Hoe krijg ik deze zo compleet mogelijk van mijn computer af (met reg key)?
Link naar reactie
[quote:fba0f16d93="kid jansen"]Zo te zien heet Error 404 niet voor niks zo, hij geeft mensen links naar corrupte programma's die onvolledig installeren en foutmeldingen geven. Download Adobe Acrobat 6 pro trial, die kan het sowieso, en trials kosten ook niks in de probeerperiode. http://www.adobe.com/products/acrobatpro/tryout.html[/quote:fba0f16d93] He kiddo (jij doet je naam i.i.g ook eer aan), het is een prima programma hoor ! Echter zo te zien heeft tutje versie 4 geinstalleerd, de huidige versie is 0.8. Hoe het komt dat deze zich niet laat deinstalleren weet ik ook niet. Maar schuif niet de schuld op mij af! Het zijn geen corrupte bestanden. En ik ben er niet op uit om anderen op te zadelen met kl*te software. Ik gebruik het programma al heel lang en het werkt prima. Hier kon ik 'm zo installeren en deinstalleren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...