Ga naar inhoud

Photoshop 7 en Monitor resolutie


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb een nieuwe 19"CRT Iiyama monitor dit weekend geinstalleerd op mijn WindowsXP machine en zeer hoopvol als monitor resolutie 1280x960 pixels gekozen. Loopt allemaal OK met uitzondering van o.a. Photoshop 7.01. De Toolbox, fonts enz, enz. zijn onplezierig klein en ook binnen Photoshop niet aan te passen. Betekent dit dat Photoshop het beste bij een resolutie van 800x600 loopt?? bij voorbaat dank. P.
Link naar reactie
[quote:d5fce96cb4="BelgiumBoy_007"]Ik heb photoshop 7 op een resolutie van 1280 * 1024 (17" LCD monitor) en ik heb geen enkel probleem :-?[/quote:d5fce96cb4] Interessant, Ik zou je graag een "printscreen" willen toesturen zodat je die kunt vergelijken met je eigen scherm. Ik weet niet hoe ik in dit Computertotaal systyeem een attachment, het JPEG plaatje dus, moet toesturen. Ook via je website kan ik dat blijkbaar niet. Weer bij voorbaat dank. Paul
Link naar reactie
[quote:a1590248db="BelgiumBoy_007"]Een screenshot van mij vind je op [url]http://www.bartnet.be/Images/Joke%20L/Screenshot.png[/url].[/quote:a1590248db] Bedankt. Inderdaad vrijwel hetzelfde scherm. Jouw ogen zijn blijkbaar veel beter want zeker bij de sub-tools, dus als je bijv. langer op de Marquee tool klikt, raak ik het spoor bijster. In ieder geval is er dus niets mis met de configuratie. Trouwens hoe arrangeer jij zowel een verticale als horizontale lineaal rond het hele scherm? Ik weet wel hoe ik dat moet doen rond een geopend bestand maar niet rond het hele scherm. Paul
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...