Ga naar inhoud

Afbeelding voor op t-shirt


Aanbevolen berichten

Binnekort komt Madonna naar Nederland en willen we van www.madonnaforum.nl een t-shirt laten maken om aan te te trekken naar de concerten. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik bedoel dan wat voor soort bestand kan je daarvoor het beste gebruiken? DPI ? Aantal pixels? De afbeelding bestaat niet uit een foto maar alleen uit letters. Alvast bedankt! GertJan
Link naar reactie
[quote:c80701acfe="Phrea"]Dit doe je met bijv Illustrator, en afhangende van de kleurdiepte en de drukker zul je wellicht gebruik moeten maken van cyan kleur settings.[/quote:c80701acfe] Dank voor je antwoord. Ik werk met Photoshop. Bedoelde eigenlijk meer op je rekening met houden met dpi, kleuren, bestandsformaat (gif, jpeg)..
Link naar reactie
Ik heb een aantal t-shirts gemaakt, over het algemeen zijn ze erg snel tevreden hoor. 300dpi is wel aan te raden, maar cyan kleursettings niet altijd nodig [als het bijv maar uit 1 of 2 kleuren bestaat]. Ik deed het gewoon met Illustrator, met het standaard filetype van Illustrator zelf. Vector is een must. Je kunt ff de drukker bellen waar je ze wilt laten drukken, die kan je zeggen waar hij/zij mee werkt, en wat ze van je verwachten.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...