Ga naar inhoud

Programma's om foto's te vervormen


Aanbevolen berichten

goedendag dames en heren, ik zoek een programma waarmee ik simpel foto's zodaning kan vervormen, waardoor mensen onherkenbaar of gewoon vervormd overkomen. Nu weet ik dat een programma als Paint shop pro 8 dat kan, maar zijn er ook goedkopere of zelfs gratis programmaatjes waarmee dat kan. Ik kom wel eens op sites waar ze dit hebben, alleen staat er dan nooit bij welk programma ze ervoor gebruikt hebben. Googlen, leverde bij mij weinig anders op dan PSP 8..... Als jullie een programma ervoor weten, graag ... Bij voorbaat dank
Link naar reactie
Niet om rottig te doen, maar dit valt toch een beetje in de catagorie 'te lui om zelf te zoeken' of zoiets?? Je wilt freeware en software, er bestaan nog al wat sites waar grafische software te koop en als freeware staat genoemd, probeer Tucows bijvoorbeeld eens. http://www.tucows.com/imgedit95_default.html Maar het meest uitgebreid is waarschijnlijk wel The Gimp, hoewel ik er zelf nog nooit mee gewerkt heb, noemen ze het een freeware fotoshop... http://www.gimp.org/
Link naar reactie
Tja, niet om rottig terug te doen, maar zoals ik al vermeldde, heb ik echt alles zo'n beetje afgezocht... (kwalificeer ik dan weer met "te lui om te lezen" , but no hard feelings). Heb werkelijk echt alles afgezocht, maar of het voldeed niet, of was gewoon onhaalbaar. Nu uiteindelijk toch nog, op de valreep, iets kunnen vinden: VCV Vickman's photo editor.. Het programmaatje is eigenlijk een soort rip-off van paintshop pro, maar voldeed redelijk. Het probleem is dat je via zoek-sites wordt doodgegooid met programma's die foto's editen, maar niet op de manier die ik zoek, eerder andersom. Dus na een aantal keren "trail and error" kwam ik op een programmaatje waarbij ik wat water in de wijn moest doen, maar die het wel voor elkaar kreeg. In ieder geval wil ik je wel bedanken voor de moeite die jij genomen hebt om me een richting op te sturen, waar ik zelf al was geweest, maar toch. Tussen al die programma's was het moeilijk zoeken.... Bedankt in ieder geval..... Dit kan op slot
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...