Ga naar inhoud

Dom probleempje


Aanbevolen berichten

Beste Mensen, Ik heb zo maar een probleempje en aangezien ik (nog) niet zo handig ben met de pc wou ik het aan jullie vragen. Als ik een achtergrond wil zetten op mijn bureaublad dan zie ik bij mijn pictogrammen nog een omleinig van de normale achtergrond kleur. Wat moet ik hieraan doen? En ik heb ook dat bij alle programma's die ik open dat er bovenaan heb je zon balkje met wat het is en dan die 3 icoontjes rechtsboven met: minimaliseren, verkleinen en sluiten. Deze balk is vind ik vrij groot en die is te verklijnen maar hoe? Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben! -Bedankt-
Link naar reactie
het had idd ook wel bij Windows gekunt, en voordat ook ff andere topic titel.. dit is een beetje vaag.. maar nu on-topic.. ik snap wat je bedoeld met dat achtergrond instellen, ik weet niet precies hoe dat komt maar als je met programma's als je het als BMP opslaat worden de teksten wel transparant. Programma's als ACDsee slaan het direct op als BMP.. [u:b931c257c7]Misschien zijn er betere oplossingen... Dus als iemand die weet zeg het even :)[/u:b931c257c7] Dat andere probleem kun je misshcien oplossen bij -> Beeldscherm Eigenschappen (rechtermuis knop op het bureaublad, en dan eigenschappen) -> Vormgeving -> Tekengrootte: Normaal.. en als dat het niet is even onder Geavanceerd kijken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...