Ga naar inhoud

3D Studio Max


Aanbevolen berichten

Hallo Ik gebruik 3D Studio Max 6 en ik heb echt een heel raar probleem. Op een dag starte 3DS ineens niet meer op. hij gaf een error aan [b:a0d93bed11]failed to initialize rct_utility.dlo, en dan komen er nog ongeveer 8 berichtjes die beginnen met rct_ en eindigen op .dlo[/b:a0d93bed11] Toen sloot 3DS af. Het enige wat ik weet over die files is dat ze plugins zijn. Nou ik heb 3Ds nodig voor werk, en ik besloot de computer opnieuw te installeren. Alles eraf, en een schone XP Prof installatie dus. 3DS had ik geinstalleerd en hij deed het nog steeds niet. Toen installeerde ik Character Studio(dat was ik eerst vergeten), en 3Ds deed het!Nou ik blij en ik zit daar te werken in 3DS Max, tot dat er opneens een error komt: [b:a0d93bed11]an error occured in 3ds max. 3ds max wil now close[/b:a0d93bed11] ik wilde opnieuw opstarten en ja hoor, de error was weer terug [b:a0d93bed11]failed to initialize rct_utility.dlo, en dan komen er nog ongeveer 8 berichtjes die beginnen met rct_ en eindigen op .dlo[/b:a0d93bed11] weet iemand wat er aan de hand kan zijn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...