Ga naar inhoud

Photoshop Elements 2


Aanbevolen berichten

L.S. Het lijkt een eenvoudige vraag maar wie kan mij duidelijk uitleggen hoe ik in P.E. rode ogen kan verwijderen.Drie vershillende handleidingen hebben mij niet kunnen helpen. Het enige wat mij lukt is een knalrood oog wazig grijs te maken. Het vervangen van een andere kleur krijg ik niet voor elkaar. Drie kennissen gaven na vergeefse pogingen de raad om P.E. te dumpen en Paintshop Pro aan te schaffen. Ik moet o.a. witte hondenogen vervangen. Ik wil P.E. nog niet deleten maar ik ben er na aan toe. Ik ben 72 jaar dus het aantal "computerkennissen" is nogal klein om raad te vragen. Bij voorbaat dank. Kees Koning.
Link naar reactie
Je hoeft PE niet te deleten, kan gewoon op je schijf blijven staan :wink: Ikzelf gebruik paintshop pro 8.0 met dit programma is het inderdaad heel makkelijk om de kleur van de ogen te veranderen ( diverse standaard grijstinten staan al ingesteld( er staan ook standaard dieren pupillen in) hier kan je een probeerversie downloaden (nl versie) [url]http://nl.jasc.com/[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...