Ga naar inhoud

Adobe Illustrator traag


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb vandaag Illustrator 9 geïnstalleerd, en ik vind het toch een partij traag gaan: als ik bijvoorbeeld op File klik, moet ik ongeveer 3 tot 5 seconden wachten voordat hij eruit schuift. Hetzelfde als ik iets verplaats of een tool aanklik. In google heb ik niks kunnen vinden en de search van C!T ook niks. Is dit nou zo traag programma ofzo, want aan mijn specs zal het (denk ik :roll: ) niet liggen (zie sig), want het programma is zo aan de layout te zien niet de nieuwste. Wie kan mij helpen? Bij voorbaat dank, Interficior.
Link naar reactie
[quote:5499b70c98="Hent"]Illu is niet de snelste starter, maar zeker 9 is niet langzaam. Ik geloof dat 9 maar 1 of 2 updates heeft gehad, adobe.com zal ze nog wel online hebben staaan gok ik zo... Denk eerder dat je het in de windows grafische instellingen moet zoeken...[/quote:5499b70c98] Ja, maar het gaat niet om het starten, maar vooral in het programma zelf. Maar dat had ik ook bij Adobe Photoshop 6, en deze is van de zelfde versie laten we maar zeggen. Dus ik ga wel kijken of ik nog ergens 8 heb.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...