Ga naar inhoud

Ervaring met 3D Architect Pro ??


Aanbevolen berichten

Hoi, (hopelijk niet in de verkeerde categorie) de volgende vraag: Ik overweeg het bovenstaande programma (van easycomputing) aan te schaffen (volledige versie van 100 euro) om zelf wat te kunnen ontwerpen. Heeft iemand met deze software (goede of slechte) ervaringen? Ik hoor ze graag, voordat "het te laat is". Alvast bedankt. MP
Link naar reactie
Heb ooit eens met zo iets gewerkt om een schoolplan te maken. Toen ik ong. 43 'kamers'/klassen erin had, zei hij dat hij beperkt was tot dat aantal kamers. Voor een huis geen probleem, maar als je het voor iets groter wil gebruiken, kan je beter vooraf eens gaan informeren. edit: zoek trouwens eens met de zoekfunctie, een dergelijke vraag is nog ooit aan bod gekomen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ik ken alleen de non-pro versie en die vond ik niet zo heel erg praktisch. Het programma schijnt door architecten gebruikt tw worden, maar ik kan het me niet voorstellen. De pro versie schijnt realistischer te zijn, vooal in 3d. Maar grote huizen volledig ingericht en met meerdere verdiepingen liepen wel erg slechts op mijn computer. Nu heb ik dan ook geen geweldige, maar het was echt te belabberd om 3d rond te kijken in het huis. Is er geen trial te vinden om even uit te proberen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...