Ga naar inhoud

Een object maken van getekende letter.


Aanbevolen berichten

Het logo van ons bedrijf is opgemaakt uit getekende letters die vaak opgebouwd zijn meerdere vakken – lijnen Als we deze bestanden op de plotter gaan gebruiken dan worden al die lijnen en vlakken ook door de plotter gemaakt wat resulteert in veel valse snijlijnen Hoe kan ik in Adobe illustrator die letters zo maken dat ze als één letter worden gezien. Met vriendelijke groet,
Link naar reactie
Hoi, Ik denk dat je eerder last hebt van het lettertype dat is gekozen voor het logo. De meeste "handwriting fonts" zien er goed uit op papier en een monitor. Echter wanneer je het opblaast tot plotformaat voor fontfolie komen de lompe detais naar boven. Als dit het probleem is zit er niks anders op dan deze letters handmatig te bewerken in een vector programma. Ik neem aan dat er al outlines van gemaakt zijn, anders zou de plotter er helemaal niks mee kunnen.. Dacht ik zo... Gr. J-P
Link naar reactie
Ik heb het nog even uitgeprobeerd maar deze functie is alleen beschikbaar als je fonts omzet naar vector formaat. Dit is dus al gebeurd. Is er dan nog een andere mogelijkheid? Welk vector programma kan ik gebruiken om dit te wijzigen. Maar als dit nu nog niet voldoet. Op het scherm ziet het er allemaal prima uit maar het plotten blijft een probleem. Hoe las ik dit nu op.[/quote]
Link naar reactie
Nou nou, en wat probeer ik hier boven dan te doen? Of noem je dat niet helpen? Het was geeneens mijn intentie om hier moeilijk over te doen. Ik vind het alleen vreemd dat een bedrijf haar logo niet serieus genoeg neemt om dit uit te besteden. Zal wel aan de kosten liggen :-? Zeg je baas dat een reclame buro het zo geregeld heeft. Dan hoef jij niet voor een logo geen illustrator te gaan leren.. Succes met hobbyen :lol: Gr. J-P
Link naar reactie
Je hebt gelijk. natuurlijk moeten we dit uitbesteden maar ik geef ook toe dat het een hobbie is. Bedankt voor de tips. en succes met je website. Bij mijn weten is er geen font van al lijkt het wel erg veel op het type new garret. Alleen heb ik dit nog nergens terug kunnen vinden. Ik zou niet weten waar we dit vandaan kunne halen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...