Ga naar inhoud

Corel ... Draw, PrintHouse, Ventura?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van de studentbox, met wel 9 cd's vol met Corel (2000 en versie9) programma's en hulpprograma's Mjn probleem is nu dat het er op lijkt datje met elk pakket wel hetzelfde kan doen. Tekenen, bewerken, folders maken, website maken. Wie heeft er een tip met welk pakket ik het beste kan ... ? Ik heb een CorelDraw boek gekocht en daar schrijft de samensteller dat voor het boek gebruik gemaakt is van Coreldraw, PrintHouse en Ventura. Daar schiet ik echter niets mee op. Wie-o-wie legt mij de belangrijkste verschillen (voordelen/nadelen) van deze pakketten uit?
Link naar reactie
[quote:80ed9b0ebd="Passer"]Coreldraw werkt met vectoren. (photopaint werkt met bitmap, jpg,...) Printdinges ken ik niet, Ventura, tja wat was dat ook weer? Waarvoor wil je 't precies gebruiken? Dat zal het programma bepalen. Hoe dan ook, [url=http://www.corel.nl/]hier[/url] vind je wel voldoende uitleg.[/quote:80ed9b0ebd] Dat 'hier' verwijst naar een pagina van Corel. De tekst die staat bij Photohouse lijkt als 2 druppels water op beschrijvingen die ik heb van CorelDraw! en Ventura. Waarin ze zich onderscheiden staat nergens. :roll:
Link naar reactie