Ga naar inhoud

PSP 8 Hoeveelheid lettertype's


Aanbevolen berichten

Nadat ik een poosje terug PSP8 had gekocht en had geinstalleert, had ik een heleboel lettertype's. Na de komst van mijn nieuwe pc en een nieuw besturings systeem (XP prof), heb ik PSP8 dus weer geinstalleert en tot mijn grote spijt heb ik lang zo veel lettertype's niet meer. Mijn voorkeur gaat dan uit naar de wat sierlijke lettertype's waarvan er bij de eerste installatie een heleboel inzaten en bij de huidige maar 2. De rest zijn van die standaard lettertype's. Ben al in het boekwerk (NL) wat erbij geleverd is aan het zoeken geweest, heb al aan het speuren geweest in het programma, maar kom er niet uit. Iemand een idee? :)
Link naar reactie
als die lettertype's van psp8 kwamen zullen ze dus ook op die cd staan... Als je even de cd doorzoekt zal er vast een map staan met lettertype-bestanden.. sleep dan al die bestandjes naar je map c:\windows\fonts of winxp\fonts...(ik weet niet wat je draait).. eventueel na een reboot zal je de fonts nu kunnen gebruiken... een aardige site voor fonts is ook www.acidfonts.com en via kazaa zijn er natuurlijk ook wat leuke paketten te downloaden voor het echte werk...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hij draait Win XP Pro :) Maar zoek gewoon even die Windows map op. Daarin staat zoals Jochemr al zei een map 'fonts' met alle lettertypes van je systeem in. Mocht het niet lukken de fonts te vinden kun je altijd nog kijken naar de site van de concurrent van PSP: http://www.adobe.com/type/main.jhtml Een hele bult lettertyp'jes :) Als dit nog niet (mooi) genoeg is, kun je altijd nog even hier kijken: http://lettertype.pagina.nl/ Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...