Ga naar inhoud

[ps] instellingen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een klein probleempje: Wanneer ik een willekeurige selectie maak in adobe photoshop en ik wil deze vullen door middel van de paint bucket tool. Gebeurt er het volgende: [img:2ae22bb852]http://members.home.nl/gj.bierkens/photoshop.gif[/img:2ae22bb852] Ik snap niet waarom de kleur zo vaag uitloopt en niet gewoon de selectie vult. Waarschijnlijk heb ik iets aan of uit gevinkt, waardoor dit komt, ik kan alleen niet vinden wat. :cry: Ik hoop dat iemand me kan helpen m.vr.gr. Gert-Jan
Link naar reactie
Onder "window" of "view" bovenin je werkbalk staat "Options" ergens bovenin de lijst. Vink die aan en dan verschijnt er een balk bovenin beeld. Kies het selecteer gereedschap en je ziet de opties veranderen in opties rondom het selecteer gereedschap. Waarschijnlijk staat daar een feather of hardness optie die je kan instellen. Ik zit nu niet op het werk, dus moet het ff gokken. Maar misschien dat je al iets kan vinden. Gr. J-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...