Ga naar inhoud

Banner maken


Aanbevolen berichten

hoeveel ervaring heb je met grafische programma's? Ben je op zoek naar een simpel shareware programma of naar een professioneel programma? Als je al ervaring hebt met grafische programma's raad ik je ImageReady van Adobe aan in combinatie met Photoshop. Je kan ook banners maken met Flash van Macromedia. Dit is eenvoudiger als bijv. ImageReady, maar nadeel is natuurlijk dat niet iedereen de Flash plugin heeft(zal nie veel zijn...). grt obi
Link naar reactie
[quote:0146e73894] Simpele banners kun je makkelijk en snel met Flash maken. [/quote:0146e73894] idd maar tip: kijk ook eens op [url]www.animationonline.com[/url] suc6 Oja, wat iemand zei dat je voor banners met Flash een plugin nodig hebt is niet helemaal waar: alleen als je m als swf (flash movie) opslaat, jeklunt m ook uitvoeren naar gif
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:b23af6302c="Phrea"][quote:b23af6302c="Rynus Rein"]gaat dat? png animeren?[/quote:b23af6302c] Nee, ik ziet hier een beetje vrijelijk te fantaseren. ;) EDIT: ehm :oops: ik ben zowaar abuis volgens mij. :D Was ff in de war met transparantie ipv animatie [sja, de woorden lijken ook *zoveel* op elkaar he ;) ].[/quote:b23af6302c] Er bestaat geloof ik wel een animated versie van png. Ik dacht mng. Zelfde verhaal ongeveer als bij jpg en mjpg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...