Ga naar inhoud

een plaatje om een paal binden...


Aanbevolen berichten

[quote:528a6a1bf0="juleswijers"]of, passer, zou je even kunnen vertellen hoe je dat effect met coreldraw gekregen hebt?bedankt,jules[/quote:528a6a1bf0]Ken je wat van coreldraw af, Jules? (dan heb ik een idee hoe ik mijn uitleg wel of niet moet preciseren) Enfin, misschien volstaat dit: In Coreldraw: je maakt een tekst en zet op dezelfde blz een cirkel erbij (ellipsgereedschap + ctrl indrukken). Dan beide selecteren en bovenaan bij Tekst naar Tekst op tracé. Daar moet je wat mee experimenteren tot het ongeveer goed is. (dit leidde tot de volledig cirkelvormige tekst in de figuur bovenaan deze draad) Je kan ook in plaats van een cirkel een gebogen lijn gebruiken, dit leidde tot de andere drie oplossingen. Maar: nàdat je de tekst 'geplooid' hebt, deselecteer je alles, je selecteert alleen je cirkel / gebogen lijn en je wist die. Nadien kan je die gebogen tekst via Perspectief nog op een andere manier schuintrekken. Jpg van maken: selecteer je resultaat, kopiëer het en in Photopaint gewoon plakken. Voldoende duidelijk? (anders vraag je maar)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...