Ga naar inhoud

Hulp gevraagd: Quark Express wil m'n toetsenbord niet!


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik had Quark Express weer eens nodig, dus ik het weer geinstalleerd. Wil ik het opstarten, krijg ik de volgende foutmelding: [i:f6fd99528e]"This version of Quark Express cannot be used with this keyboard. [86]"[/i:f6fd99528e] Kennelijk wil Quark Express niet samenwerken met mijn keyboard (instelling: standaard of natural keyboard onder XP). Het is de Engelse/Amerikaanse Quark Express 4.0. Wat kan ik aan dit probleem doen? Misschien moet ik een ander of extra keyboard instellen onder XP? Zo ja hoe doe je dit? Ik heb wel gekeken bij de keyboard instellingen, maar zie geen mogelijkheid om er nog eentje extra toe te voegen (is hier soms een truuk voor?).
Link naar reactie
Het kan zijn dat ivm de lettertekens Quark alleen maar een Amerikaans toetsenbord als instelling wil zien. Stel je toetsenbord in op Amerikaans en misschien pikt hij het wel. Zelf zul je niet heel veel last ondervinden van de andere instelling. Volgens mij kunnen alleen je tekens soms op de verkeerde plek staan. Gr. J-P
Link naar reactie
quark xpress passport behoort dacht ik op iedere taalinstelling te werken. De gewone versies niet. Je kan idd je toetsenbordindeling veranderen naar vs ofiets dergelijks. Als het programma is opgestart dan verander je hem gewoon weer naar de standardinstelling. suc6. ps) je kan toch support aanvragen van Quark, mits je een legale versie hebt :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...