Ga naar inhoud

Bmp extentie veranderen in jpeg extentie


Aanbevolen berichten

Afgezien van het feit dat die vraag al vaak voorbij is gekomen en beantwoord (gebruik dus de search eens...): Ja dat kan. Download Infanview (gratis) http://www.irfanview.com/ en selecteer File>batch conversion. Vervolgens kun je naar wens resolutie, afmeting, extensie etc etc. instellen en in een keer een hele berg bestanden converteren.
Link naar reactie
[offtopic] Tijdens zoeken moet je idd wel een zoekterm op kunnen geven. Ik herinner me dat ik lang geleden op zoek was naar een effect om "opstaande randjes" te maken. Me scheel gezocht, niks gevonden. Tot ik er achter kwam dat dit 'bevel' werd genoemd. Zoeken op 'bevel' leverde 12000 hits op :) Dus als je niet weet dat je batch conversion zoekt, kan het lang gaan duren :) [/offtopic]
Link naar reactie
[quote:2fd70c214c="Captain_Kansloos"][quote:2fd70c214c="Jank"]maar met de search heb ik niets kunnen vinden[/quote:2fd70c214c]Jan, een tip voor de volgende keer; zoek wel met de juiste zoektermen. probeer maar eens deze zoekterm: omzetten AND plaatjes[/quote:2fd70c214c] Doen we! Soms inderdaad wel eens lastig om de juiste zoekopdracht te formuleren. Ai, ai Captain en bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...