Ga naar inhoud

TV Fotoshow van Data Becker


Aanbevolen berichten

Geachte, Enige weken geleden kocht ik bij de vobis het programma TV-Fotoshow van de firma DATA BECKER. De installatie verliep vlekkeloos en na enig navigeren door het programma heen en via hun wrbsite de FAQ eens bekeken driftig aan de slag gegaan. Wat schetst mijn teleurstelling. De instellingen bieden de optie om foto’s in te laden in de volgende formaten 1. origineel formaat 2. JPG 3. BMP Ondanks de instelling om het originele formaat te behouden of om voor JPG te kiezen weigert het rpgramma die instellingen over te nemen. Alle foto’s worden omgezet naar BMP met alle problemen van dien zoals kwaliteits verlies. Na enige emails te hebben verzonden aan de helpdesk van DATA BECKER kreeg ik na 1 week het simpele antwoord om nog maar eens opnieuw te installeren, dan zou het probleem wel opgelost zijn. Aangezien ik toch al aardig wat jaren meeloop in computerwereld was ik hier wat sceptis over en inderdaad, het helpt allemaal niets. Bij een goede vriend van mij, profesioneel fotograaf, ook het programma geinstalleerd met hetzelfde probleem. Wederom DATA BECKER een email gezonden maar helaas geen enkele reactie. Na 3 weken was mijn geduld aardig op en heb hen toen een minder prettige email gezonden waarin ik aan geef niet tevreden te zijn over het programma en of ze mij nu eens eindelijk konden helpen. Tot op de dag van vandaag geen enkele reactie. Misschien dat u mij kunt helpen en evt. het probleem voor mij oplossen. Het blijft toch 30 EURO aanschafprijs en als het programma niet doet wat het beloofd, of ik maak inderdaad een fout, dan mag men toch op zijn minst reageren. Ter extra controle dit programma aangeboden aan een goede vriend die veel werkt met digitale fotografie. Ik heb hem niets gezegd over mijn problemen om te bezien of de schuld echt bij mij lag. Helaas hetzelfde, BMP formaat, 356KB groot en een zeer slechte kwaliteit. Gaarne uw hulp ! m.vr.gr. Theo Meijer
Link naar reactie
Theo heeft zelf ook ondervonden dat 'ie er niets aan heeft, dus dat hoef je niet te melden... Het gaat herom hoe dit opgelost moet worden... Juridisch probleem dus. Misschien dat je een moderator moet vragen dit topic naar Software-algemeen te verplaatsen, dat wordt vaker bekeken denk ik. de update heb je vast al gedownload... Wil de Vobis geen geld teruggeven?
Link naar reactie
Ik weet niks van het programma maar wel dat de navigatie vaak alles behalve logisch is. Vaak gaat de vormgeving voor de navigatie. Daarbij kan het misschien zo zijn dat er ergens een instelling verkeerd staat. Maar dat zal je waarschijnlijk zelf ook wel hebben bedacht. Op hun website staat wel omschreven dat het tot Windows ME gaat. Werk je misschien met XP? Gr. J-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...