Ga naar inhoud

Font overzicht?!


Aanbevolen berichten

Volgende keer als je een progie zoekt ga je naar downloads.com typ in "font" en krijg een aantal reacties terug. Als er heel veel meuk tussen staat, maar wellicht wel een goede, zoek je daar een woord uit, en die voeg je toe aan je zoekopdracht. Fontviewer is ok. Maar dat wist ik al omdat we het in een vorig topic van JP le Conte hadden behandeld.
Link naar reactie
[quote:39f7d5d4d8] :D :D[/quote:39f7d5d4d8] Tja ere wie ere toekomt toch! Sabine ook bedankt voor de tip want daar heb ik na verschillende andere eerst te hebben gedownd mijn grote vriendje gevonden, namelijk FontLister!!! :D Hij is een schatje want hij laat niet alleen zien wat voor een fonts ik heb maar ook is hij bereidt ze te printen (en dan ook alle blaadjes want een andere wilde eerst 38 dollar zien voordat ik meer dan 1 blaadje mocht printen.. :cry: ) Deze doet niet alleen de true type maar ook alle andere fonts. Oftewel aanrader voor iedereen! Bedankt voor de tips!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...